SUSE. Pomoc w czasach COVID-19.

Jeśli jesteś klientem z branży rządowej, lotniczej, turystycznej, transportowej i wypoczynkowej, mamy szereg opcji wsparcia zaprojektowanych właśnie dla Ciebie.

Ponieważ sytuacja na rynku spowodowana wirusem COVID-19 zakłóca działalność wielu firm, SUSE gotowa jest do podjęcia działań ratujących jej klientów bez względu na okoliczności.

W tym celu powstała w strukturach SUSE specjalna komisja ds. ciągłości działania, a wszystkie zespoły serwisowe SUSE  są w pogotowiu, aby pomóc klientom. Sami oczywiście dysponujemy odpowiednią infrastrukturą i procesami, dzięki którym możemy funkcjonować na rynku.

Zgodnie z duchem open source: tak długo, jak tylko jesteśmy w stanie, z zaangażowaniem będziemy udzielać pomocy każdemu klientowi i organizacji non-profit, jeśli ich działanie w nieoczekiwany sposób może zostać teraz zakłócone. Jeśli dotyczy to Twojej organizacji, jesteśmy gotowi wesprzeć Was za pomocą szeregu gotowych opcji. W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym w SUSE lub z naszym polskim oddziałem.

Bliższe informacje można uzyskać kontaktując się z nami pod adresem CCO@suse.com, nasz pracownik skontaktuje się niezwłocznie.

Więcej informacji na stronie www.suse.com